loading...
فیلم ،بازی کامپیوتر ،بازی موبایل ، مطالب آموزشی ، درسی ، ریاضیات ، فیزیک ، مهندسی برق و...
امير حسين كورانی بازدید : 668 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Asterix and the Big Fight 1989 - انیمیشن استریکس و جنگ بزرگ

داستان پیرامون ساکنین یک دهکده است که در مقابل حمله رومی ها مقاومت می کنند و به سبب نژادشان و البته معجون هایی که مصرف می کنند دشمنان را از پای در می آورند.

امير حسين كورانی بازدید : 595 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Dragons: Gift of the Night Fury 2011 - انیمیشن اژدها ها: هدیه از خشم شب

با نزدیک شدن به کریسمس و آماده شدن اهالی روستای "برک" برای این مراسم، ناگهان اژدها های پا به فرار می گذارند.

امير حسين كورانی بازدید : 692 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Asterix and the Vikings 2006 - انیمیشن استریکس و وایکینگها

پس از حمله ای ناموفق به دهکده ای خالی از سکنه، فرمانده جنگجویان وایکینگ جمله مشاور خود کریپتوگراف[رمزگشا] را مبنی بر این که "ترس به روستایی ها بال می دهد" را غلط فهمیده و چنین می پندارد که روستایی ها بال دارند و قادر به پرواز هستند. او تصمیم می گیرد تا قهرمان ترس در کشور گل ها را اسیر گرفته و از وی رموز پرواز را آموخته و جنگجویانی شکست ناپذیر شوند و ...

امير حسين كورانی بازدید : 444 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The Brothers Warner 2008 - مستند برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر از پیشگامان فیلم و سینما که بیش از پنجاه سال از تاسیس آن میگذرد. کمپانی که برعکس ظاهر پر زرق و برق کنونیش آغازی فقیرانه داشته است کمپانی که با یه سالن تئاتر آغاز به کار کرده سالن تئاتری که صندلی های آن از یک سالن تشییع جنازه قرض گرفته شده بود. کارگردان این مستند زیبا کیس وارنر نوه هری وارنر یکی از چهار برادر موسس کمپانی برادران وارنر است.

امير حسين كورانی بازدید : 693 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The Looney Tunes Show 2011 S01 E01-E26 - مجموعه تلویزیونی انیمیشن لونی تونز
(90/11/23) تغییرات:

قسمت بیست و ششم اضافه گردید و فایل زیر نویس نیز به روز شد!

کمپانی معروف برادران وارنر دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این سریال، در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت خواهید بود و مهره های داستان همواره در حال تغییر هستند. باگز بانی و دافی داک شخصیت های اصلی این سریال و قسمت های مختلفش هستند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه تلویزیونی به وقوع می پیوندد. این سریال محصول سال ۲۰۱۱ و به صورت هفتگی از شبکه Cartoon Network پخش می شود.

امير حسين كورانی بازدید : 498 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Around the World in 80 Treasures 2005 - مستند دور دنیا با 80 گنجینه

این داستان سفری طولانی است. سفری 5 ماهه به دور تا دور زمین، كشف 80 مورد از با ارزش ترین گنجینه های ساخت بشر، افشای رازی كه بشر بیش از هزاران سال با خود داشته است تا چنین آثار هنری باورنكردنی را خلق نماید. سفری مهیج و در عین حال عجیب در مدت 150 روز به شش قاره و 40 كشور از جمله پرو، مکزیک، آمریکا، ژاپن، ایران و ... سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد.

امير حسين كورانی بازدید : 427 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The 69th Annual Golden Globe Awards 2012 - مراسم گلدن گلوب 2012
(90/10/28) تغییرات:

مراسم فرش قرمز و لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی با حجم کم اضافه گردید!

جایزه گلدن گلوب Golden Globe Award نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.
۶۹اُمین دورهٔ اهدای جوایز گلدن گلوب در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۲ (۲۶ دی ۱۳۹۰) اهدا شده است.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.
مراسم این دوره جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلز برگزار شد.
«جدایی نادر از سیمین» که به نمایندگی از ایران در اسکار 84 حضور دارد در بخش گلدن گلوب فیلم خارجی‌زبان پیروز شد. برای اولین بار است فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی به همراه پیمان معادی روی سن حاضر شد و پس از دریافت جایزه گفت:

« وقتی به اینجا می‌آمدم داشتم فکر می‌کردم چه باید بگویم. از پدر و مادرم تشکر کنم، از همسر مهربانم، از فرزندانم، از گروهم، اما اینجا می‌خواهم از مردمم حرف بزنم. آن‌ها واقعاً مردمی صلح‌دوست هستند. »

امير حسين كورانی بازدید : 535 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود مستند تاریخی 10.000 سال قبل از میلاد مسیح Journey To 10.000 B.C

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

با یکی از محبوب ترین و کمیاب ترین مستند های تاریخی شبکه History Channel در خدمت شما هستیم. نام این مستند زیبا 10,000 سال قبل از میلاد مسیح می باشد و در سایت IMDB نمره 6.5 از 10 را به خود اختصاص داده است. مستند مربوط به زمانی است که زمین بطور وحشتناکی تغییر کرد و از حالت عادی وارد عصر یخبندان شد و حیواناتی مانند ببر دندان شمشیری و ماموت منقرض نیز در این عصر منقرض نشده بودند. بشر شروع به ساکن شدن در امریکای شمالی کرد و برای زنده ماندن به شکار ماموت هایی که نزدیک به 10 تن وزن داشتند رفت. این مجموعه شما را به 10,000 سال قبل از میلاد مسیح برده و تغیرات آب و هوایی و جغرافیایی را بررسی می کند و بطور کاملاً جذاب و از طریق اسناد باستان شناسی، اوضاع بشر را در آن دوران به تصویر می کشد. این مستند زیبا را برای اولین بار با لینک مستقیم و با کیفیتی عالی avi. از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 682 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
http://avinyfilm.ir/attachment/386494.jpg


دانلود فیلم سینمایی وفا ۲۰۱۲ با لینک مستقیم

Vafa 2012 دانلود فیلم سینمایی وفا ۲۰۱۲ با لینك مستقیم

 

کارگردان : رضا شفیعی جم

موضوع : طنز

مدت : ۸۲ دقیقه

بازیگران : رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه خواه ، یوسف تیموری ، بهنوش بختیاری و …

خلاصه : فیلم قصه خلافکاری است که به سنین مهنسالی رسیده و حالا خاطرات دوران نوجوانی خود را بازگ می کند …


ادامه مطالب

 


امير حسين كورانی بازدید : 315 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 2008

نام : پاندای کونگ فو کار – Kung Fu Panda
ژانر : اکشن و ماجراجویانه
کیفیت : BDRip – عالی
فرمت : Mkv
امتیاز : 7.7/10
تاریخ انتشار : 6 June 2008
مدت زمان : 90 دقیقه
درجه سنی : PG
هزینه ساخت : $130,000,000
فروش : $631,744,560
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Mark Osborne , John Stevenson
نویسندگان : Jonathan Aibel , Glenn Berger
ستارگان : Jack Black , Ian McShane , Angelina Jolie

خلاصه داستان : پاندایی شکمو، چاق و تنبل به نام پو که عاشق کونگ فو است، در کنار پدرش به کار فروختن رشته فرنگی مشغول ‏است. پدر آرزو دارد پو نیز شغل آشپزی موروثی را پیشه کند، اما پو علاقه ای به این کار ندارد و خواستار جا گرفتن ‏میان قهرمانان کونگ فو است. تا اینکه تصادفاً برای کمک به تحقق پیوستن پیشگویی قدیمی انتخاب می شود. لاک پشت ‏دانایی به نام اوگوی که کونگ فو کاران برجسته زیر نظر او و مربیگری شیفو آموزش می بینند، عقیده دارد پو می ‏تواند فرد مورد نظر پیشگویی باشد. اما شیفو و شاگردانش به این امر باور ندارند. شیفو تلاش می کند تا پو را آموزش ‏داده و او را آماده کند. اما پو نیز بعد از مدتی کوتاه درمی یابد که فرد مناسب این کار نیست. ولی ملاقاتی با پدر و شنیدن ‏سخنی از او درباره رمز آشپزی موروثی او را دوباره به نزد شیفو بازمی گرداند. همزمان شاگر سابق شیفو به نام تای ‏لونگ که به خاطر شرارتش زندانی شده، از سیاه چال گریخته و راه شهر را در پیش می گیرد. هدف او دستیابی به ‏طوماری مقدس است که تاکنون هیچ کدام از شاگردان معبد اوگوی لیاقت به دست آوردنش را نداشته است. اما پو قبل از ‏رسیدن تای لونگ موفق می شود طومار را به دست آورده و برای مبارزه با او آماده شود…‏



ادامه مطالب

امير حسين كورانی بازدید : 16279 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)



کارتون باربی هر ساله با ماجرایی جذاب و دیدنی  تولید می شود که طرفداران زیادی دارد. این قسمت از کارتون باربی همانند دیگر قسمت ها دارای ماجرایی جذاب و آموزنده است که طرفداران این کارتون بی نظیر حتما خواهند پسندیدداستان ازپادشاهی دورافتاده پر از پری با بالهای پروانه ای می باشد .الینا ، قهرمان فیلم Fairytopiaمی گوید دوست ویBibble پری پروانه بد و همراه ملکه Flutterfieldدر تلاش برای مسموم نمودن پادشاه و ....


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 306 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (1)

دانلود 150 گل منتخب و زیبای بارسلونا در دو سال اخیر Barcelona's 150 Goals 2010-2011

در پی استقبال شما کاربران عزیز از مستند های ورزشی مستندی دیگر تحت عنوان 150 گل منتخب بارسلونا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. باشگاه فوتبال بارسلونا که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. این تیم در لالیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.این باشگاه با نام باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» را به عنوان شعار خود انتخاب کرده‌است. سرود رسمی باشگاه، اثر جوزپ ماریا اسپیناس است که El Cant del Barça نام دارد. برخلاف بسیاری از تیم‌های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نیوکمپ با گنجایش ۹۸،۷۸۷ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵،۷% مردم اسپانیا طرفدار بارسلوناهستند،این در حالیست که بارسلونا با دارا بودن ۴۴،۲ میلیون هوادار در اروپا، پرطرفدارترین تیم حاضر در اروپا نیز می‌باشد.باشگاه فوتبال بارسلونا با ۲۱ عنوان قهرمانی در لالیگا، ۲۵ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و ۲ قهرمانی در کوپا دی لالیگا، بعد از رئال مادرید پرافتخارترین تیم اسپانیا است. بارسلونا تنها تیمی است که از سال ۱۹۵۵ تا ۲۰۰۹ در جام باشگاه‌های اروپا حاضر بوده‌است. افتخارات بارسلونا در اروپا شامل ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان، ۳ قهرمانی در سوپرجام اروپا، ۴ قهرمانی در جام در جام اروپا و ۲ قهرمانی در جام لاتین می‌شود. در سال ۲۰۰۹، بارسلونا موفق شد اولین باشگاهی باشد که سه‌گانه لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. همچنین تنها تیمیست که توانسته شش‌گانه جام‌ها را فتح کند. این فیلم ورزشی زیبا شامل 150 گل از این تیم صاحب نام بوده و با فرمت Mp4. آماده شده است. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 437 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep

.:: این مجموعه در اکثر سایت های ایرانی با قیمت های بالا برای فروش قرار داده شده است ::.

آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین در ادامه توضیح داده شده که این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing از طریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید. این مجموعه شامل سه سی دی بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل های آفیس و پی دی اف در داخل مجموعه قرار داده شده است. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این مجموعه صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران آنرا را به فروش می رسانند که شما میتوانید این مجموعه آموزشی را به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 6571 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


پیترپن و تینکربل وارد اتاق خواب وندی و برادرانش می شوند و از آن ها دعوت می کنند همراه ایشان به ناکجا آباد بروند و با بچه های گمشده در آنجا زندگی کنند.وندی و برادرانش پس از ورود ایشان به ناکجا آباد درگیر مسائل مختلفی از جمله کاپیتان هوک می شوند..


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 428 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)



نام فیلم : آقا یوسف
ژانر : اجتماعی
کارگردان : علی رفیعی

بازیگران : مهدی هاشمی ، هانیه توسلی ، پگاه آنگرانی ، مریم سعادت ، ستاره اسکندری ، سهیلا رضوی ، لیلا بلوکات ، شاهرخ فروتنیان ، داریوش موفق ، مینا خسروانی ، لادن مستوفی و …
تاریخ انتشار : ۱۳۸۹
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۹۲ دقیقه
زیرنویس فارسی : ندارد

کیفیت :عالی
فرمت :AVI
حجم : کیفیت عالی : ۶۳۰ مگابایت

خلاصه داستان : آقا یوسف، بازنشسته، از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم کار می‌کند. حوادثی که در این خانه‌ها، به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، مستقیماً به او ربط پیدا می‌کند و زندگی او را دگرگون می‌سازد

توضیح : فیلم ها برای راحت تر دانلود شدن به چند قسمت تقسیم شده اند که هر قسمت مجزا از باقی قسمت ها می باشد ، برای مشاهده ی کامل فیلم تمامی قسمت ها را دانلود نمایید .


ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 356 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Rugby Challenge
به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , Rapidshare



نام بازی: Rugby Challenge
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Rugby) / 3D
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Sidhe Interactive
حمایت توسط : Sidhe Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

به جرات میتوانم بگویم یکی از بهترین های ورزشی امسال بازی زیبای Rugby Challenge خواهد بود  . این بازی در اکتبر سال 2011 میلادی منتشر شد .ناشر بازی Rugby Challenge کمپانی Sidhe Interactive و ساخت آن بر عهده ی استودیوی Interactive بوده است . مورفی ، شین ویلیامز و کریس پاترسون در این بازی بسیار واقع گرایانه طراحی و ساخته شده اند . برای اولین بار در سال های متمادی شاهد آن هستیم که در این بازی از کشورهای نیمکره شمالی راگبی در حال حاضر در حال صدور صورت حساب برابر با همتایان کشورهای نیم کره جنوبی و رقابت برای موقعیت برتر شده است...این در حالی است که  هرگز تا این حد نزدیک به واقعیت در هیچ بازی راگبی دیده نشده است.گیمر در این بازی شاهد نتایج نتایج شگفت انگیزی هست . راگبی یا راگبی فوتبال در مفهوم عام خود همه ورزش‌هایی را در برمی‌گیرد که از نوعی فوتبال که در مدرسه راگبی در انگلستان بازی می‌شد، ریشه گرفته‌اند. یعنی: راگبی ۱۵ نفره، راگبی ۱۳ نفره، فوتبال آمریکایی، فوتبال استرالیایی، و فوتبال کانادایی. البته امروزه راگبی فقط به همان دو ورزش اول گفته می‌شود. در سال ۱۸۷۰ در بریتانیا، ۷۵ باشگاه وجود داشتند که به بازی راگبی مدرسه‌ای می‌پرداختند. این مدارس عبارت بودند از باشگاه راگبی بلک هیس (سال تأسیس ۱۸۵۸ که طبق سوابق مورد مناقشه به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه غیر دانشگاهی راگبی که هنوز وجود دارد، شناخته می‌شود). باشگاه‌های راگبی همچنین در کشورهای ایرلند، استرالیا، کانادا و زلاند نو فعال بودند. بهرحال، تا سال ۱۸۷۱ یعنی زمانی که ۲۱ باشگاه لندن گرد آمده تا اتحادیه راگبی را تشکیل دهند، قواعد قابل قبولی برای راگبی وجود نداشت. (بصورت کنایه‌ای، بلاک هیس اقدام به ممنوع ساختن ضربه زدن نمود.) اولین قواعد این اتحادیه در ماه ژوئن سال ۱۸۷۱ بکار گرفته شد. بر طبق این قوانین پاس دادن توپ مجاز اعلام شده بود. آن‌ها همچنین ترای را در جائیکه به سمت دروازه و در بیرون خط با توپ تماس ایجاد شود شامل نمودند، اگر چه گل‌های ناشی از امتیاز و بازی عمومی و برگشت پنالتی هنوز در مناقشه بودند.
دانلود رایگان بازی Rugby Challenge به همراه تعدادی پیش نمایش



ادامه مطالب


امير حسين كورانی بازدید : 1858 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (1)

http://s2.picofile.com/file/7294676020/Puss_in_Boots.jpg


 

نام : گربه چکمه پوش – Puss in Boots


ژانر : کمدی و ماجراجویانه


کیفیت : BDRip – عالی


فرمت :Mkv

 

خلاصه داستان : داستان درباره گربه شمشیرزنی است که در مجموعه انیمیشن های

شرک دیده شده است.این گربه چکمه پوش ، شمشیر زن ماهر و بی باکی است اما در

مواقع ضروری به اندازه ایی خودش را لوس می کند که دل هر انسانی بدرد می آید … !!

این کارتون جنگ های این گربه و اینکه چطور به شرک و دوستانش محلق می شود را به

تصویر می کشد …

لازم به ذکر است این انیمیشن نامزد جایزه اسکار نیز شده است


ادامه مطالب

 

امير حسين كورانی بازدید : 536 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم آموزش بستن شال و روسری

اینبار در سایت من با یک پست ویژه در خدمت شما هستیم. آموزش بستن شال و روسری، حتمآ اکثر شما تبلیغات متنوع این آموزش را در اکثر سایت های ایرانی مشاهده کرده اید و پس از کلیک بر روی آن متوجه شدید که باید آنرا خریداری کنید. از آنجا که سایت ایرانیان دانلود همیشه سعی کرده در حد توان خود اکثر مجموعه ها و آموزش هایی را که سایت های مختلف ایرانی تنها برای خرید قرار دارند را به صورت کاملآ رایگان ارائه دهد اینبار هم یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار با نام آموزش بستن شال و روسری را برای دانلود رایگان قرار داده است. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده که شما با نحوه بستن انواع شال و روسری به شکل های متنوع آشنا خواهید شد. همچنین توضیحاتی را که در ادمه می خوانید متعلق به سایت فروشندگان این محصول است که جنبه تبلیغاتی داشته و نیز توضیحات بیشتر در رابطه با جزئیات آنرا بیان می کند.
مژده برای خانم های اسلامی و  مسلمان که به ظاهر خود اهمیت می دهند. اولین و تنها آموزش بستن شال و روسری برای بانوان خوش سلیقه حاوی مدل های متنوع بستن شال و روسری با ویژگی های فرهنگ ایرانیان. این محصول شما را جذاب و زیبا می نماید بیاد بسپارید که رمز ماندگاری، زیبایی و جذابیت شماست. در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید. در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود. شما می توانید با آموختن این روش ها بسیار جذاب تر شوید. یکی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های مسلمان ایرانی پوشش سر آنهاست مطمئن باشید با دیدن این مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلی نمیبندید. این اموزش را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطالب

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 847
  • بازدید ماه : 847
  • بازدید سال : 22,034
  • بازدید کلی : 267,031