loading...
فیلم ،بازی کامپیوتر ،بازی موبایل ، مطالب آموزشی ، درسی ، ریاضیات ، فیزیک ، مهندسی برق و...
امير حسين كورانی بازدید : 671 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود OriginPro v8.5.1 - نرم افزار رسم حرفه ای نمودارهای آماری

OriginPro بسته ای قدرتمند و دارای امکانات کامل برای تجزیه و تحلیل داده های علمی است. در واقع Origin Pro ابزاری است که پردازش توابع ریاضی و آماری و همچنین رسم نمودارهای این توابع را به خوبی ابزارهای توسعه یافته در یک نرم افزار تخصصی ریاضیات و یا نرم افزار مصورسازی داده ها، انجام می دهد. Microlab Origin می تواند با بسته های نرم افزاری شناخته شده نظیر MathCAD و Mathematica به رقابت بپردازد. در این نرم افزار استاندارد موجود در بسیاری از آزمایشگاههای تحقیقاتی در نظر گرفته شده است. عملیات یکپارچه سازی در Origin Pro با سیستم های جمع آوری داده ها مانند LabView، DasyLab، LabWindows انجام می شود و این برنامه می تواند جایگزینی کامل برای عملکردها و قابلیت های EXCEL باشد.

امير حسين كورانی بازدید : 859 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود IBM SPSS Statistics / Amos v20 - نرم افزار تحلیل آماری

IBM SPSS Statistics نرم‌افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. SPSS مخفف عبارت Sciences Statistical Package for the Social  به معنی بسته ی آماری برای علوم اجتماعی می باشد. پس از خریداری شدن شرکت سازنده این نرم افزار توسط IBM در 28 جولای 2009 این نرم افزار با نام PASW که مخفف Predictive Analytics SoftWare است منتشر شد. اما در نسخه 19 دوباره نام SPSS Statistics را اختیار کرد.
SPSS از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه ‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و ... به کار می‌ رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.

امير حسين كورانی بازدید : 632 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود DreamCalc Professional Edition v4.7.2 - نرم افزار ماشین حساب علمی

به سادگی برای عملیات محاسباتی خود برنامه بسازید. مجهز بودن كامپیوتر به یك ماشین حساب حرفه ای كه تمامی نیاز های ابتدایی و یا پیشرفته ی اشخاص را رفع كند جز نیازهای ضروری كامپیوتر هاست و یكی از احتیاجات عمده ی روزانه ی افراد در كار و تحصیل می باشد.
نرم افزار DreamCalc Pro یک ماشین حساب علمی برای ویندوز دارای یك سری امكانات منحصر به فرد نسبت به سایر نرم افزار های همسان خود می باشد كه در حین كار به این ویژگی های بارز پی خواهید برد كه شاید در نوع خود بسیار سودمند و كارا باشد. این نرم افزار محاسبات مالی مانند پرداخت بدهی ماهانه، استهلاک، YTM ،MIRR ،IRR ،NPV، سهم پول و ... را پشتیبانی می کند. نرم افزار دارای ابزار و امکانات فراوانی از جمله کلید % درصد، بیش از 260 تابع، بیش از 360 ثابت فیزیکی و ... برای راحتی استفاده کاربران می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به ترسیم داده و نمایش هندسی، قابلیت تبدیل به KB (kilobytes) ،MB ،GB دارای توابع مالی، دارای ظاهری گرافیکی و قابل تغییر به وسیله پوسته ها، قابلیت برنامه ریزی، پشتیبانی از کسرهای طبیعی و ... اشاره نمود.

امير حسين كورانی بازدید : 826 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Wolfram Mathematica v8.0.4 - نرم افزار حل معادلات ریاضی

Wolfram Mathematica یکی از کامل ترین ابزار های محاسباتی جهان می باشد. این برنامه به منظور اجرای محاسبات در زمینه ی آماده سازی مستندات و برنامه نویسی های فعل و انفعالی می باشد. از این محصول می توان در تحقیقات علمی، آنالیزهای مهندسی و شبیه سازی های علمی در مدارس تکنیکی استفاده نمود. این محصول با بیش از 20 سال تجربه و میلیون ها کاربر در سراسر جهان در استفاده ی هزاران دانشگاه و ادارات دولتی می باشد.

امير حسين كورانی بازدید : 505 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود MedCalc v12.1.4.0 - نرم افزار انجام محاسبات آماری در علوم طبیعی

MedCalc یک نرم افزار کامل و مفید است که برای تجزیه تحلیل و انجام محاسبات آماری مورد نیاز در علوم طبیعی طراحی شده است. این نرم افزار دارای رابط کاربری سریع، کاربر پسند و قابل اطمینانی است و ابزارهای جامعی نیز در این زمینه به شما ارائه می دهد. MedCalc دارای spreadsheet های یکپارچه ای است که می توان آن ها را تا بیش از 100000 سطر پیکربندی نمود و پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات آماری می توانید در نهایت از آن ها گراف تهیه کنید. ورودی MedCalc می تواند فایل هایی از برنامه های Excel, SPSS, DBase و Lotus و یا فایل هایی با فرمت های SYLK, DIF یا text باشد. همچنین این برنامه شامل ابزارهایی برای آنالیز های ROC curves و پلات Bland & Altman و رگرسیون Passing و Bablok و Deming برای انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه نسبت هاست

امير حسين كورانی بازدید : 448 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود RedCrab v4.0 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی

RedCrab یک ماشین حساب بسیار کارآمد با حالت تمام صفحه (fullscreen) و دارای پنجره ویرایشگر است که کاربران به راحتی قادر خواهند بود در این پنجره ی کاغذ مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را به وضوح ببینند. کار با این ماشین حساب حتی می تواند از کار با یک ماشین حساب معمولی نیز ساده تر باشد. RedCrab به دلیل دارا بودن یک سیستم پیشرفته و هوشمند قادر است بسیاری از معادلات شما را حل کند. در RedCrab می توانید معادلات جبری پیچیده ای که شامل کسرها، جذر، توان و ... هستند را نیز برای کاربردهای علمی و فنی وارد کنید. این ماشین حساب دارای 4 قسمت مختلف است که قسمت اول NUMBERS می باشد که در آن می توانید اعداد را با استفاده از ماوس انتخاب کنید، قسمت دوم SCIENTIFIC نام دارد که اعمال اصلی مثلثاتی و لگاریتم ها را در بر می گیرد، قسمت سوم SYMBOLS می باشد که شامل اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال می باشد و در نهایت قسمت چهارم اعمال منطقی می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 21,487
  • بازدید کلی : 266,484