loading...
فیلم ،بازی کامپیوتر ،بازی موبایل ، مطالب آموزشی ، درسی ، ریاضیات ، فیزیک ، مهندسی برق و...
امير حسين كورانی بازدید : 492 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Inside the Milky Way 2010 - مستند درون راه شیری

کهکشان راه شیری، نوار شیری رنگی است که در شب‌های تیره در نواحی بدون آلودگی نوری در آسمان دیده می‌شود. این نوار در حقیقت مکان هندسی ستارگان تشکیل دهنده قرص کهکشان ما است که از آسمان به طور دوبعدی دیده می‌شود.
این کهکشان ،کهکشانی است مارپیچی و متناهی کهبخشی از گروه کهکشان‌های هم جوار می‌باشد.این کهکشان یکی از میلیاردها کهکشان،در جهان قابل مشاهده‌است.نام آن ترجمه کلمهٔ لاتین via lacetea که دلیل این نامگذاری باند کم رنگ از نور تشکیل شده توسط ستاره‌های وابسته به کهکشان است که از زمین دیده می‌شود.برخی منابع به طور قاطع راجع به این موضوع اعلام نظر کرده‌اند که عبارت راه شیری(milky way) منحصرا اشره به باند نوری دارد که خود کهکشان در شب تولید می‌کند،در حالی که کهکشان باید نام کامل کهکشان راه شیری و یا معادل آنرا دریافت کند.با این حال،معلوم نیست گستردگی این قرار داد چگونه‌است و عبارت راه شیری به طور مداوم در هر دو مفهوم استفاده می‌شود.

امير حسين كورانی بازدید : 603 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود How It's Made 1999: S07E04 - مستند طرز ساخت بادکنک، کاغذ دیواری، خلال فرانسوی، حباب لامپ
(90/8/20) تغییرات:

لینک قسمت سوم اضافه گردید

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟
مستند How It's Made شما را با عملیات ساخت محصولات مختلف آشنا می کند.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که هنوز، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند ابتدا از شبکه Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه های دیگری نظیر Ztélé, The Science Channel, Discovery Science, Discovery Science IT, Discovery Channel Polska نیز پخش گردید.

امير حسين كورانی بازدید : 510 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Bruce Lee Fighting Methods - مستند آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.

امير حسين كورانی بازدید : 442 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود The Brothers Warner 2008 - مستند برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر از پیشگامان فیلم و سینما که بیش از پنجاه سال از تاسیس آن میگذرد. کمپانی که برعکس ظاهر پر زرق و برق کنونیش آغازی فقیرانه داشته است کمپانی که با یه سالن تئاتر آغاز به کار کرده سالن تئاتری که صندلی های آن از یک سالن تشییع جنازه قرض گرفته شده بود. کارگردان این مستند زیبا کیس وارنر نوه هری وارنر یکی از چهار برادر موسس کمپانی برادران وارنر است.

امير حسين كورانی بازدید : 496 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Around the World in 80 Treasures 2005 - مستند دور دنیا با 80 گنجینه

این داستان سفری طولانی است. سفری 5 ماهه به دور تا دور زمین، كشف 80 مورد از با ارزش ترین گنجینه های ساخت بشر، افشای رازی كه بشر بیش از هزاران سال با خود داشته است تا چنین آثار هنری باورنكردنی را خلق نماید. سفری مهیج و در عین حال عجیب در مدت 150 روز به شش قاره و 40 كشور از جمله پرو، مکزیک، آمریکا، ژاپن، ایران و ... سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 21,560
  • بازدید کلی : 266,557