loading...
فیلم ،بازی کامپیوتر ،بازی موبایل ، مطالب آموزشی ، درسی ، ریاضیات ، فیزیک ، مهندسی برق و...
امير حسين كورانی بازدید : 720 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Algodoo v2.0.0 - بازی ساخت سیستم های فیزیکی و مکانیکی ساده به صورت پویا

مدت ها بعد از بازی دو بعدی و محبوب گودال شن بازی Phun که توسط Emil Ernerfeldt طراحی و ساخته شده بود، Algodoo برای طرفداران این بازی تولید شد.
در واقع Algodoo یک بازی متفاوت و با محیط دو بعدی شبیه سازی شده کارتونی است که در آن می توانید به طور کاملاً تعاملی به شبیه سازی قانون های فیزیکی و حرکتی ساده دنیای واقعی بپردازید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان و مخصوصاً دانش آموزان برای به کارگیری توانایی ها و خلاقیت های خود تشویق شوند. Algodoo را می توان بازی سرگرم کننده ای نامید که به ترکیبی از علم و هنر پرداخته است تا بتوان با طراحی، ساخت و بررسی سیستم های فیزیکی و قانون های کلی مربوط به مباحثی مانند حرکت، نیروها، جرم و چگالی، به افزایش میزان یادگیری دانش آموزان نیز کمک نمود.

امير حسين كورانی بازدید : 727 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Military Life Tank Simulator v1.0 - بازی شبیه ساز تانک نظامی

تمامی افرادی که آروز دارند تانک سواری و کنترل یک تانک جنگی را در عملیات هیجان انگیز تجربه کنند می توانند در بازی فوق العاده Military Life Tank Simulator به آرزوی خود برسند. در این بازی شما به عنوان یک راننده تانک عمل خواهید نمود. تمام جزئیات رانندگی با تانک، مناظر مجازی اطراف و تمامی ابزارها و لوازمی که یک تانک واقعی از آن ها بهره می برد وجود دارد و بصورت کاملاً سه بعدی قابل مشاهده خواهند بود. شما به ماموریت های مختلفی اعزام خواهید شد و در هر مرحله و ماموریت با دشمنانی که بصورت هوشمندانه در انتظار شما هستند، روبرو می شوید و باید با نابودی آن ها امتیاز کسب نموده و سطح تانک سواری خودتان را محک بزنید.این بازی را شما می توانید در طول روز و یا در شب انجام دهید که این قابلیت قابل تنظیم است. بازی دارای افکت های مختلفی مانند دود، انفجار، آتش سوزی یا غبار است.

امير حسين كورانی بازدید : 806 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Evochron Mercenary v1.728 - بازی جنگ های فضایی

بازی Evochron Mercenary یک بازی هیجان انگیز و جذاب برای دوستداران کهکشان و طرفداران سری بازی های جنگ های فضایی می باشد و به عنوان یک بازی اول شخص و با محیط گرافیکی سه بعدی از جنگ های فضایی شبیه سازی شده است که در آن شما کنترل یک سفینه فضایی که به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز است را در اختیار دارید و باید به مبارزه با دشمنانتان بپردازید. شما باید با استفاده از سفینه خود هدف مورد نظر را شناسایی و سپس اهداف را منفجر کنید. شما می توانید فعالیت های بسیاری از جمله خرید، داد و ستد، مذاکره، رشوه، جاسوسی، مسابقه، همراهی، حمل و نقل، معدن، اکتشاف، تمیز کردن تجهیزات، راه های پاکسازی از طریق زمینه های سیاره، استخدام، استخدام خدمه، برداشت سوخت، ساختمان ایستگاه ها در بازی داشته باشید

امير حسين كورانی بازدید : 745 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Airport Control Simulator - بازی شبیه سازی برج مراقبت فرودگاه

بازی Airport Control Simulator یک بازی  شبیه ساز شده از مدیریت برج مراقبت فرودگاه است. شما باید به عنوان مدیر برج مراقبت که وظیفه کنترل پرواز و فرود هواپیماها را برعهده دارد بازی کرده و عواملی نظیر سرعت، ارتفاع، احتمال برخورد و دیگر عواملی که برای فرود (پرواز) صحیح یک هواپیما لازم است را کنترل کنید تا یک فرود (پرواز) بدون اضطراب را داشته باشید. در کنار این کارها باید هدایت هواپیماها را در آسمان به دست بگیرید تا با اطمینان از جایگاه برخاسته و به جایگاه خود بازگردند. در بازی بیشتر از 15 فرودگاه در کشور و قاره ها وجود دارد که هریک با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود طراحی و شبیه سازی شده اند.

امير حسين كورانی بازدید : 1390 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود I.G.I Convert strike v2 - بازی حمله به اردوگاه 2

بازی I.G.I Convert strike که نسخه دوم بازی I.G.I و در ادامه ماموریت های انجام شده توسط سرباز قهرمان I.G.I می باشد. این نسخه از بازی نیز تقریباً خصوصیات نسخه اول را داراست ولی هوشمندی بازی افزایش یافته و از داستان های جذابتری که در سراسر چین، روسیه و لیبی اتفاق می افتند، بهره می برد و با این وجود کنترل بازی کمی سخت تر خواهد بود. در این میان بازیکن باید با دقت در بازی و بکارگیری سلاح های جدید افزوده شده، روایت ماموریت های شکل گرفته را به سمت جلو پیش ببرد.

امير حسين كورانی بازدید : 404 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Guerrilla Bob 2011 - بازی باب چریکی

بازی Guerrilla Bob توسط کمپانی Angry Mob Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما نقش یک کماندو چریکی را ایفا خواهید کرد که باید به دزدان و شروران حمله کرده و آنها را نابود کند و از همین راه پول به دست آورید و به دارایی ها و اموال خود بیافزایید. با  این درآمد قادر به خرید خانه، مغازه، فروشگاه و... در سطح شهرخواهید بود و با این کار ثروت عظیمی را برای خود کسب می کنید. بازی آمیخته با سبک طنز می باشد و صحنه هایی خنده دار و زیبا را مشاهده خواهید کرد. وجود انواع اسلحه های سبک و سنگین و دیگر ابزار آلات جنگ مانند چاقو باعث شده است تا شما از اجرای بازی و سبک مبارزه ای آن احساس خستگی نکنید.

امير حسين كورانی بازدید : 1288 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Max Payne 1 - بازی مکس پین 1

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و ...

امير حسين كورانی بازدید : 506 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3 - ندای وظیفه، جنگ مدرن 3
(90/10/1) تغییرات:

کرک جدید Reloaded اضافه شد.

این کرک برخی از مشکلات بازی رابرطرف کرده و یک سری تنظیمات به بازی اضافه می کند.

پس از مدت ها انتظار بلاخره Call of Duty Modern Warfare 3 عرضه شد.این بازی توسط گروه Infinity Ward و با موتور قدرتمنده IW Engine طراحی و ساخته شده وعرضه کننده این بازی کمپانی بزرگ Activision می باشد.از قابلیت های این بازی می توان به داستان خوب بازی و همچنین قدرت تخریب بازی اشاره کرد که نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. البته در این سبک از بازی می توان به رقیب قدرتمند این بازی یعنی Battlefield 3 اشاره کرد که هر دو بازی را می توان جزو برترین بازی های سال 2011 نام برد. در این بازی سعی شده است که تمام حرکات طبیعی به نظر برسد  به عنوان مثال وقتی تیری به شما اصابت می کند لکه های خون به صفحه مانیتور شما می پاشد که این خود یکی ازنکات جالب طراحی این بازی است.

امير حسين كورانی بازدید : 469 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Sniper: Path of Vengeance - بازی تک تیرانداز

Sniper: Path of Vengeance یک بازی در ژانر اول شخص تیرانداز است که در آن شما نقش Dominick Trulion بازی خواهید نمود. بازی تک تیرانداز یا اسنایپر یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیاست. داستان بازی از جایی آغاز می شود که دومینیک به تازگی عضو برجسته خانواده خود را از دست داده است و به طور طبیعی یک جنگ از هم گسیخته برای این خانواده رخ می دهد. در همین حین یک خانواده مجرم قدرتمند در لاس وگاس یک جنگ خیابانی را ترتیب داده اند که مردم زیادی در این میان کشته خواهند شد و شما وظیفه خود می دانید که به این جنگ اوباش پایان دهید. شما فرصتی برای برنامه ریزی حمله به محل اولیه و انتخاب هدف خواهید یافت. هرچند شکارچی می تواند تبدیل به طعمه شود پس مراقب باشید!

امير حسين كورانی بازدید : 555 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Hunter's Trophy - بازی فصل شکار

بازی Hunter's Trophy یکی از بازی های فوق العاده و سه بعدی در ژانر بازی های شکار می باشد که در آن شما احساس یک شکار واقعی حیوانات را با تمامی ابزارهای یک شکار حرفه ای در طبیعت وحشی به همراه یک سگ اهلی تجربه خواهید نمود. در این بازی شما با در اختیار داشتن اسلحه  های مختلف و همچنین دوربین شکاری که باید به منظور هدف گیری دقیق به خوبی تنظیم شود، به شکار خواهید رفت تا حیوانات و پرندگان زیادی را شکار کنید. این بازی با توجه به سه بعدی بودن از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و تمامی حیوانات و پرندگانی که در بازی حضور دارند بصورت کاملاً حرفه ای شبیه سازی شده اند و تمامی آن ها حرکات و صداهای واقعی دارند. شما در این بازی با شکار کردن امتیاز کسب می کنید و می توانید سلاح خود را ارتقاء دهید و از نقشه ای که در اختیار دارید نهایت استفاده کنید. شما در عین شکار به مکان های مختلفی می روید. ممکن است یک روز به شکار در دل کوهستان بروید و در سفر بعدی خود به جنگلها سر بزنید و به شکار بپردازید.

امير حسين كورانی بازدید : 492 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

به جرات Far Cry محصول سال 2004 كمپاني Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات مي توان يكي از زيباترين شاهكار ها در بازي هاي رايانه اي دنيا ناميد و با فروش ميليون ها نسخه و دريافت نمرات عالي منتقدان تا مدت لقب زيباترين بازي كامپيوتري اكشن اول شخص دنيا را به همراه مي كشيد.
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود.بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

امير حسين كورانی بازدید : 6828 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Mortal Kombat - مجموعه بازی های مورتال کامبت

یکی از بازی های بسیار جالب و دارای گرافیک 3 بعدی می باشد که شاید با نام آن آشنا باشید. بازی مورتال کامبت Mortal Kombat از بازی های بسیار مهیج و پرطرفدار اکشن می باشد. شما می توانید در این بازی جنگجوی خود را انتخاب کرده و به جنگ با یکدیگر بپردازید شما پس از گذراندن دو مرحله از بازی و برنده شدن در این مراحل می توانید به مرحله بعد راه یابید. ایده اصلی مورتال کامبت توسط ed Boob ,John Tobias بود. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی تهیه شد. فیلم مورتال کامبت در سال ۱۹۹۵(میلادی) و فیلم بعدی در سال ۱۹۹۷(میلادی) عرضه شدند. بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول سگا عرضه گردید. این بازی از نوع بازی های جنگی می باشد که معمولاً به صورت دونفره بازی می شود.

امير حسين كورانی بازدید : 1434 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Stronghold 3 - بازی افسانه قلعه، جنگ های صلیبی 3

بازی Stronghold یک بازی استراتژیک می باشد که در ادامه با جدید ترین نسخه آن یعنی Stronghold 3 آشنا می شوید.
دشمنان قلعه شما را محاصره کرده اند و دیوارهای قلعه شما زیر حملات سنگین آن ها در حال فروریزی است. سربازان شما توانسته اند یکی از منجنیق های دشمن را تصاحب کنند اما دشمن مرتب در حال نزدیک تر شدن است، روستاییان شما در قحطی و گرسنگی به سر می برند، گرگ ها در غاری در نزدیکی شما کمین کرده اند و تمام بازداشتگاه های شما خالی است ...
بازی Stronghold برای اولین بار در سال 2001 ساخته شد و مجموعه سوم این بازی توانست یکی از پرطرفدارترین بازی ها البته در ژانر خودش شود که این امر به لطف ترکیب مناسب در ساخت منازل روستایی، سریع بودن، طبیعی بودن و محاصره های جذاب و چشمگیر حاصل گردید. همچنین این بازی به خاطر ویژگی های جدید و فوق العاده اش توانسته در زمینه های گوناگون بهترین رتبه ها را از آن خود کند.
شما می توانید با اجرای این بازی یک تجربه با ارزش از زندگی و نبرد در قرون وسطا را برای خود کسب کنید.
در این بازی جنگ ها در چندین زمان مانند صبح، غروب و شب اتفاق می افتد و شما باید برای نبرد در هر زمان آماده باشید.

امير حسين كورانی بازدید : 539 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Air Assault 2 - بازی کنترل هلیکوپتر در جنگ

Air Assault یک بازی سه بعدی اکشن با حملات خشن، شدید و بیرحمانه هلیکوپتر است که شما در آن کنترل یک هلیکوپتر جنگی را در ماموریت های مختلف بر عهده خواهید داشت و در این میان در مناطقی با آب و هوای متفاوت و همچنین مناطق صنعتی با دشمنان بسیاری به مبارزه خواهید پرداخت. بازی Air Assault دارای مراحلی بسیار زیاد و متنوع بوده و در ژانر بازی های کلاسیک تیراندازی عمودی قرار می گیرد. شما باید با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید و به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود کمک کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار مناسب و بالایی می باشد.

امير حسين كورانی بازدید : 468 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود L.A. Noire - بازی در تعقیب مافیا

L.A. Noire عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی می شوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش شده که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشید تا هر وسیله ای در صحنه جرم بتواند به شما در حل پرونده کمک کند نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمی توانید آیتم های اساسی در آن صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه می گیرید، باید به حالت چهره ی او نگاه کنید و دروغ گفتن او را حدس بزنید. شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها می توانید کاملاً مضنون را به وسیله عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین می توانید حرف های مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست آمده رد یا تکذیب کنید.

امير حسين كورانی بازدید : 441 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Chicken Invaders v4: The Ultimate Omelette - بازی مرغ های مهاجم، حمله تمام املتی

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette یکی دیگر از سری بازی های پر طرفدار مرغ های مهاجم است که این بار بازی در کهکشان و با یک حمله تمام املتی پیگیری می شود. در ماجرای بازی مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادرانشان در زمین شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید. سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.
در محیط این بازی جذاب شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

امير حسين كورانی بازدید : 1373 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Shank 2 - بازی شنک 2

بازی Shank 2 بازی دو بعدی می باشد که توسط شرکت بزرگ Electronic Arts منتشر شده است.
این بازی از آن عنوان هایی است که به دلیل بهره مندی از اکشن بسیار خوب، می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند. گرافیک جذاب این بازی نیز از قسمت های بسیار خوب آن به حساب می آید، اما در کل باید به این موضوع اشاره کرد که این بازی تفاوت چندانی با نسخه قبلی نداشته و سازندگان با نگه داشتن هسته اصلی نسخه قبلی، این بازی را راهی بازار کرده اند تا بازیکنان دوباره با یک اکشن تازه مواجه شوند.در نسخه قبلی، داستان نقش پررنگی را ایفا نمی کرد و فقط بهانه ای برای شروع اتفاقات بازی بود. در این نسخه نیز داستان دقیقاً همان نقش نسخه قبلی را دارد. پس از ماجراهای نسخه قبل، شنک (Shank) به آمریکای جنوبی آمده است. در منطقه ای که او قرار دارد، یک حکومت دیکتاتوری روی کار آمده و زندگی را برای ساکنان بسیار دشوار کرده است. با اینکه کشته شدن مردم بی گناه و بی عدالتی برای او بی معنی است، اما همه چیز از جایی برای شنک شروع می شود که نظامیان، یکی از دوستان قدیمی او را می ربایند.

امير حسين كورانی بازدید : 579 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Alien Shooter v1.2 - بازی تیراندازی به بیگانگان

بازی Alien Shooter را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های اکشن و استراتژیکی نام برد که در محیط آن بازیکن می تواند با بکارگیری بیش از ۲۰ سلاح قدرتمند و حیرت انگیز، اهریمنان و موجودات عجیب را نابود کرده و با کسب امتیاز به مراحل بالاتر را پیدا کند. دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی یکی از ویژگی های خوب این بازی است. شما در Alien Shooter می بایست به نابودی موجوداتی ناشناخته بپردازید. مراحل بازی بسیار متنوع و زیاد هستند و موزیک بازی بسیار عالی است. شیوه نمایش دوربین از بالاست (چیزی شبیه بازی های استراتژیک) که شاید در ابتدا زیاد برایتان جالب نباشد ولی مطمئناً پس از چند دقیقه بازی، روند بازی در دستتان خواهد بود و خواهید دید که این شیوه نمایش چقدر مفید است.

امير حسين كورانی بازدید : 356 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Rugby Challenge
به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , Rapidshare



نام بازی: Rugby Challenge
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Rugby) / 3D
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Sidhe Interactive
حمایت توسط : Sidhe Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

به جرات میتوانم بگویم یکی از بهترین های ورزشی امسال بازی زیبای Rugby Challenge خواهد بود  . این بازی در اکتبر سال 2011 میلادی منتشر شد .ناشر بازی Rugby Challenge کمپانی Sidhe Interactive و ساخت آن بر عهده ی استودیوی Interactive بوده است . مورفی ، شین ویلیامز و کریس پاترسون در این بازی بسیار واقع گرایانه طراحی و ساخته شده اند . برای اولین بار در سال های متمادی شاهد آن هستیم که در این بازی از کشورهای نیمکره شمالی راگبی در حال حاضر در حال صدور صورت حساب برابر با همتایان کشورهای نیم کره جنوبی و رقابت برای موقعیت برتر شده است...این در حالی است که  هرگز تا این حد نزدیک به واقعیت در هیچ بازی راگبی دیده نشده است.گیمر در این بازی شاهد نتایج نتایج شگفت انگیزی هست . راگبی یا راگبی فوتبال در مفهوم عام خود همه ورزش‌هایی را در برمی‌گیرد که از نوعی فوتبال که در مدرسه راگبی در انگلستان بازی می‌شد، ریشه گرفته‌اند. یعنی: راگبی ۱۵ نفره، راگبی ۱۳ نفره، فوتبال آمریکایی، فوتبال استرالیایی، و فوتبال کانادایی. البته امروزه راگبی فقط به همان دو ورزش اول گفته می‌شود. در سال ۱۸۷۰ در بریتانیا، ۷۵ باشگاه وجود داشتند که به بازی راگبی مدرسه‌ای می‌پرداختند. این مدارس عبارت بودند از باشگاه راگبی بلک هیس (سال تأسیس ۱۸۵۸ که طبق سوابق مورد مناقشه به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه غیر دانشگاهی راگبی که هنوز وجود دارد، شناخته می‌شود). باشگاه‌های راگبی همچنین در کشورهای ایرلند، استرالیا، کانادا و زلاند نو فعال بودند. بهرحال، تا سال ۱۸۷۱ یعنی زمانی که ۲۱ باشگاه لندن گرد آمده تا اتحادیه راگبی را تشکیل دهند، قواعد قابل قبولی برای راگبی وجود نداشت. (بصورت کنایه‌ای، بلاک هیس اقدام به ممنوع ساختن ضربه زدن نمود.) اولین قواعد این اتحادیه در ماه ژوئن سال ۱۸۷۱ بکار گرفته شد. بر طبق این قوانین پاس دادن توپ مجاز اعلام شده بود. آن‌ها همچنین ترای را در جائیکه به سمت دروازه و در بیرون خط با توپ تماس ایجاد شود شامل نمودند، اگر چه گل‌های ناشی از امتیاز و بازی عمومی و برگشت پنالتی هنوز در مناقشه بودند.
دانلود رایگان بازی Rugby Challenge به همراه تعدادی پیش نمایش



ادامه مطالب


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 21,549
  • بازدید کلی : 266,546